På grund af indtrufne omstændigheder, sælger vi vores kolonihave. Jeg har afsat adminstrator-rollen for de grupper jeg har startet, så de kører videre som før.
Erik M. Hansen

Views: 22

Svar på dette

Svar til dette forumindlæg

Tak i lige måde, Jens. Det har været lærerigt og inspirerende at lære dig at kende :-)
Jeg er forholdsvis ny i dette forum, men en varm velkomst er altid noget man husker. Held og lykke fremover...
Jeg vil også gerne ønske dig og dine al mulig held og lykke fremover. Jeg er ikke så flink til at kigge herinde, men i aften besluttede jeg mig for at der skulle ske noget nu.
Du var nr 2 til at byde mig velkommen for ½ år siden, og det var rigtig hyggeligt. Den første der bød mig velkommen, var hende som fik mig til at melde mig ind.
Det er super hyggeligt at blive budt velkommen, når man er helt ny, og det har du været rigtig god til.
Hav det rigtig godt.
Kærlig hilsen Anette, Korsør
Øv. øv, øv Erik. Syntes det var så hyggeligt med dine kommentarer og ikke mindst den velkomst du gav en.
Jeg håber du snart får en ny kolonihave, så du kan blive her...
Hej Erik...
Jeg vil også lige give mig til kende og sige øv hvor trist at du ikke er med på "have-holdet" mere, men jeg vil ønske dig alt det bedste i fremtiden, og håbe det går dig vel, og hvis det bliver for trist så kan du jo lige se på billeder og måske komme i godt humør igen.Kærlig hilsen Gitte fra Haveforeningen Søndervang, kastrup
Tak for ordene. Jeg kigger nok ind en gang imellem. Een gang havemenneske - altid havemenneske !

RSS

Leverandører til kolonihavefolket

Besøg også Claus Dalbys haveblog

Bliv facebook-fan af Vores Kolonihaver

© 2012   Created by Marie Lærke.

Badges  |  Rapportér en fejl  |  Terms of Service