til alle medlemmer.
jeg synes vi alle sammen skal tilføje havekoloniens navn - have nr. og vej nr. så man evt. kan finde rundt i hvor hver især har til huse. nu håber jeg der er flere som melder sig ind i randers kolonister, i skrivende stund er vi 7 medlemmer, der er sørme plads til mange flere, vores blad have nyt er lige kommet og der er adressen på vores kolonihaver tilføjet.
velkommen RANDERS KOLONISTER.

Views: 1

Svar på dette

Svar til dette forumindlæg

Haveforeningens navn havde jeg på profilen i forvejen. Nu er havenummeret også tilføjet. God ide, Svend Åge.
Jeg kan ikke sige mig fri for at være bare en lille smule misundelig over, at i har jeres eget haveblad i Randers.
Hej Erik.
bjergbyparken hvor vi har have er der 237 haver ( jyllands største ) det haveblad vi får udkommer 8 gange årligt, der så dækker hele randers kredsen, til kredsen er også 2 udenbys kolonier henholdsvis
hadsund og hadsten. der er ca. 1000 haver fordelt på 10 kolonier. vi har haft haven i 10 år i den tid har vi fået bladet, jeg ved ikke hvornår det udkom første gang. i tidernes morgen var der et for vores koloni.
har du haft besøg af havearkitekten, kan i have en god vinter. hilsen erna og svend
Så er jeres forening noget større end vores. Fjordglimt består af 88 haver, hvor af de 2 fungerer som henholdsvis fælleshave/fælleshus og komposthave.
-
Ja, vi har haft besøg af havearkitekten, samt forbundsformanden og havebladets redaktør. Vi har fået udarbejdet en fin haveplan ud fra nogle af de ideer vi har om, hvordan haven skal se ud i fremtiden. Håber på at komme i gang med omlægningen her i slutningen af året, men det kommer helt an på, hvordan vejret arter sig.
Der kommer en artikel om vores have i det nummer af Havebladet, som udkommer senere på måneden.
Også god vinter til jer. Lad os håbe den ikke trækker i langdrag.
Mange hilsner
Erik
HEJ ERIK.
Vi glæder os til at se resultatet, du laver vel nogle før og efter billeder.
god veekend. hilsen erna - svend.
Det synes jeg er en rigtig god idé, Det er hermed gjort

RSS

Leverandører til kolonihavefolket

Besøg også Claus Dalbys haveblog

Bliv facebook-fan af Vores Kolonihaver

© 2012   Created by Marie Lærke.

Badges  |  Rapportér en fejl  |  Terms of Service