Hej derude,
Jeg skal jo bygge nyt hus her i foråret, og da vi ikke har strøm indlagt, vil jeg sætte solcelleanlæg op.
Jeg har kigget på 2 forskellige - et fra dette firma : www.njtrading.dk og et herfra : www.elfrasolen.dk
Er der nogen af jer, der har erfaring med et af disse solcelleanlæg, eller kan I anbefale et helt andet ?
Mange hilsner Maj-Britt
Søgeord:
Hej Maj-Britt
Jeg vil helt klart anbefale Kerychip i Viborg
Han ved en masse om 12volt anlæg og er rimelig i pris.
Det første du skal finde ud af er hvad jeres strømforbrug ca. kommer til at være.
Skal der bruges computer og fjernsyn? Skal der var et 12v køleskab?
Hvad for nogle måneder bliver kolonihaven brugt?
Mvh
Jesper
Hej Jesper,
Tusind tak for dit svar, jeg vil fluks kigge på hjemmesiden og evt. kontakte firmaet for mere information.
Ha' en dejlig dag
Maj-Britt
Permalink Svar af har haft kolonihave hele mit liv on februar 17, 2012 at 5:13pm vi har også lige fået nyt kolonihavehus og tænker på at sætte solcelleanlæg op-så hvis du få en god løsning vil vi gerne høre fra dig se min hjemmeside 123hjemmeside.dk/helene7
Hej Helene,
Jeg har stadig ikke fundet den optimale løsning, det er noget af en jungle :)
Fik dog her på siden et link til en fyr i Viborg, som ved rigtig meget om det. Har skrevet en del med ham, men er stadig i tvivl. Spørger du en anden forhandler, får du nogle andre svar.
Jeg har fået at vide, at en i vores haveforening ved meget om solcelleanlæg, så jeg tænker at tale med ham, inden jeg beslutter mig.
Skal nok skrive til dig, når jeg har fundet en løsning.
Ha' en fortsat god weekend - hilsner Maj-Britt
© 2012 Created by Marie Lærke.