Kolonihave søges i Aalborg i Norden eller området Park Alle, Fanø vej, Faxevej!

Vi søger en kolonihave, hvor vi kan nyde en god udsigt til vand. Vi bor i lejlighed nær centrum Aalborg, så vi brænder for at komme væk - passe haven og nyde vi har fri :)

Views: 92

Svar til dette forumindlæg

IKKE VAND-UDSIGT

Men meget skøn have i Vejgård, Sofiedal.

I kan se billeder fra min side, og den er vist også på Haver til salg.

:-)

Hilsen Nanna

Jeg har et super lækkert kolonihavehus med indlagt el, som skal sælges her i foråret. Der er ikke vandudsigt, men huset ligger i Østerådalen, hvor der er vand og masser af natur 2 minutters gang fra huset.

Huset er ikke vurderet og sat til salg endnu, men bliver det i løbet af marts.

Jeg boede i mit hus fra først i april og til 1. oktober sidste sommer. Der er 2 el-kogeplader og en microovn i køkkenet.

Huset ligger i Haveselskabet Engen - I kan se i mit fotoalbum, hvordan hus og have ser ud. Er I interesserede i at se mere, så siger I bare til.

Kære Majbritt

Vi har et dejligt kolonihavehus til salg, beliggende i haveselskabet Engen i østerådalen. For enden af vejen kommer åen og drejer man til venstre kommer man ned til veterantogets perron. Gasvandvarmer, samt solenergi. Gaskøleskab samt gaskomfur med indbygget gasovn. Hvid ikeavask, mørk massiv oliebehandlet bordplade. Flødegrønne låger og skuffer. Sart og Smuk kolonihavestil. 12 volts lamper i køkken, badeværelse, stue og soveværelse. Armaturer i hele huset i hyggeligt vintagestil.

Huset er på 40m2, her iberegnet skur. Det er næsten færdigrenoveret indvendigt. Nye vinduer er også sat op i havestuen, 3 stk, samt et nyt køkkenvindue, alle termovinduer.  Der er et renoveret køkken, badeværelse, soveværelse, stue. Der er 2 stuer. Sanindusa vintagevaske på søjle i badeværelse, samt nyt toilet,  brusekabine med bruser og fliser samt møbler.Nye vægge, lofter i køkken, badeværelse samt soveværelse.

Haven er dejlig rummelig på 600 m2. Meget velanlagt og hyggelig med stauder og træer og flisegange.

En have der skal ses!

Vi kan træffes på mobil 30207175

Med venlige hilsner

Lilian og Carsten

Aalborg

Tilføjelser:

Hej Majbrit. Vi har en have tilsalg, desværre ikke udsigt til vand men her får i et et super flot nyopført hus:) Måske det var noget? I skal være velkommen til at komme med et bud og få en uforpligtigende fremvisning. Så kan vi snakke om prisen hvis det har interesse:) Mvh Thomas og Lotte

http://www.guloggratis.dk/ude/haven/kolonihavehuse/annonce/14409498...

RSS

Leverandører til kolonihavefolket

Besøg også Claus Dalbys haveblog

Bliv facebook-fan af Vores Kolonihaver

© 2012   Created by Marie Lærke.

Badges  |  Rapportér en fejl  |  Terms of Service